Το ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-commerce) ειναι το παράθυρο της επιχείρησης (κυρίως της μικρομεσαίας) στον κόσμο εξω απο τα στενά γεωγραφικά όρια της περιοχής στην οποια λειτουργεί. Ειναι όμως και ένας ολόκληρος κόσμος νέων υπηρεσιών και μεθόδων επιχειρείν με πολύ μικρό κόστος και μεγάλο όφελος για την επιχείρηση, τους πελάτες της και τις σχέσεις της.

Ο όρος σχετίζεται συνήθως με ενα απλό e-shop λιανικής  το οποίο λειτουργεί ανεξάρτητα απο τις εμπορικές εφαρμογές της επιχείρησης. Είναι όμως πολύ περισσότερο απο αυτό τοσο ώς προς τη λειτουργικότητα όσο και ως προς τις επιχειρήσεις στις οποίες απευθύνεται.

Δηλαδή ειναι πολύ σημαντικό το e-shop να ειναι συνδεδεμένο σε πραγματικό χρόνο (on-line) με την εμπορική εφαρμογή της επιχείρησης ώστε αφ’ ενός να ειναι συνεχώς ενημερωμένο με την γκάμα των προϊοντων, τις τιμές, τις προσφορές & τα νέα ειδη, αλλά και να καταχωρεί αυτόματα τις παραγγελίες στο συστημα. Αλλοιώς το κόστος υποστήριξης και ο απαιτούμενος χρόνος, ακυρώνουν την προσπάθεια.

Πιο σημαντικό και παραγνωρισμένο ειναι όμως ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν μπορεί να προσφέρει ζωτικές υπηρεσίες στην εφοδιαστική αλυσίδα μεταξύ επιχειρήσεων χονδρικής. Business to Business ( b2b applications δηλαδή.

  • Λήψη παραγγελιών απο το πελατολόγιο υλοποιώντας αυτόματα (σε άμεση συνεργασία με το ERP) τις εμπορικές συμφωνιες μεταξύ των επιχειρήσεων.
  • Ώς extranet μέσα στην επιχείρηση με πληροφορίες και δυνατότητα αυτόματης καταχώρησης παραγγελιών στο ERP.
  • Εξυπηρετώντας την γενικώτερη συνεργασία με παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης (καρτέλλες, κατάσταση παραγγελιών κλπ) στο πελατολόγιο, αφαιρώντας έτσι σημαντικό κόστος απο την εξυπηρέτηση  του πελατολογίου.
  • Αποστέλλοντας και καταχωρώντας αυτόματα στο σύστημα του λήπτη τα τιμολόγια αγορών του. Η λειτουργία αυτή ονομάζεται EDI. (Ηλεκτρονική τιμολόγηση & EDI) 

 Και στο χώρο αυτό η Infosector εχει υλοποιήσει επιτυχημένα έργα σε συνεργασία με τις εταιρείες :